
Lead Event ny partner - arrangerer fredagens frokostmøte
Fredag 5. februar arrangeres årets første frokostmøte for LSKs samarbeidspartnere. På grunn av pandemien må det gjennomføres digitalt - i samarbeid med vår nye sølvpartner Lead Event. Samarbeidspartnere
Lars Christian Lindstad (til venstre) og Thomas Jakobsen driver eventbyrået som nå er klare for å ta LSKs sponsornettverk med storm.
Resten av partnerne får det første møte med Lead Event på fredagens digitale frokostmøte - sendt fra The Cube på Gardermoen.
- Vi er et eventbyrå med hjerte og innsikt. For oss er ikke et arrangement bare et arrangement. Det er en hendelse eller begivenhet hvor mennesker er sammen med en hensikt. Lead Event er en nykommer i eventbransjen, men de ansatte har mange års erfaring og har laget tusenvis av arrangementer i forskjellige størrelser i Norge og Europa de siste 16 årene. Vi skreddersyr arrangementet slik at de ansatte føler tilhørighet og stolthet, forteller Lars Christian Lindstad og Thomas Jakobsen.
Her kan du bli bedre kjent med Lead Event og deres tjenester!
- Vår lange erfaring, vårt sterke engasjement og vår evne til å skreddersy et innhold, vil hjelpe deg med å skape opplevelser for dine ansatte, kunder eller samarbeidspartnere. Skal du arrangere kick-off, jubileum, sommerfest, julebord, konferanse, digitale konferanser eller kanskje en reise for dine ansatte, så kommer vi gjerne med ideer og tilbud, tillegger Lead Event-duoen.
Romerike er et viktig nedslagsfelt for byrået som ble startet for tre år siden.
- Etter vi startet Lead Event i 2018 har vi fått sterk tilknytning til Romerike. Vi valgte å stasjonere bedriften på Karihaugen, slik at vi hadde kort vei til Lars (som bodde på Skedsmokorset) og Thomas som bor på Hellerud i Oslo. Etter som tiden gikk, så vi at det er på Romerike vi gjør mange av våre oppdrag, og vi har fått en stor kundekrets i dette området. Vi ønsker å forsterke vår tilknytning til Romerike. Gjennom våre kunder, samarbeidspartnere og leverandører i området har vi hørt utrolig mye positivt om LSK og LSK-poolen. Vi ønsker å bli en aktiv partner der vi både leverer og gjør innkjøp via de andre samarbeidspartnerne.
- Hvordan har det siste året vært for dere med tanke på pandemien og alle begrensningene det legger på vårt normale liv?
- Det har vært en stor omstilling å gå fra eventer og store arenaer der mange mennesker møtes til å ikke møtes fysisk i det hele tatt. Akkurat nå er alt vi gjør digitalt. Det er viktig for oss å overholde restriksjonene fra myndighetene, men det er fullt mulig å lage gode digitale arenaer der folk møtes i en litt annen form. Når det er sagt: Vi gleder oss alle enormt til å planlegge og gjennomføre fysiske arrangementer og reiser når verden åpner opp igjen, sier Lars Christian Lindstad.
- Hva kan LSK-partnerne forvente seg av fredagens digitale frokostmøte?
- Mange er vant med å møtes gjennom Teams, Zoom og andre digitale plattformer. Vi velger å kjøre dette arrangementet fra et profesjonelt studio, og ønsker å vise fram hvilke muligheter som ligger der. Dessuten er det viktig for oss å gjøre det live, slik at alle samarbeidspartnerne har mulighet til å sende inn spørsmål og delta aktivt i seansen, sier Lead Event-lederen.
- Vi er i ferd med å sette sammen et bra og innholdsrikt frokostmøte, og gleder oss til å møte partnerne våre på fredag. Det blir intervjuer både med spillere, trenere og sportssjef, flere av de nye sponsorene vil bli presentert - i tillegg til mye annet. Vi er svært glade for å få Lead Event med i vårt nettverk, og har stor tro på at vi sammen skal gjøre mye spennende og bra fremover, sier LSKs daglige leder Robert Lauritsen.
Les også: Proff Forvalt ny sølvpartner