Markedsfredag: Canon og Quality Olavsgaard Hotell forlenger, og vi ønsker Janick Løwe Business & Performance Coach velkommen som ny partner

Signeringen av samarbeidspartnere fortsetter og vi gleder oss over at Canon og Quality Olavsgaard Hotell forlenger samarbeider og Janick Løwe, Business & Performance Coach kommer inn som ny bronsepartner!

Annonse:

Canon Business Center Romerike fortsetter som sølvpartner

Canon, her ved Hassan Nouri sammen med Jørgen Heen Enger i LSK, har blitt enige om forlengelse av det gode samarbeidet.

Canon Romerike er en ledende leverandør av nyskapende dokumentløsninger og kan bidra til økt effektivitet og lønnsomhet for sine kunder.

- Våre løsninger kombinerer hardware, software og tjenester tilpasset den hybride arbeidsplassen, inkludert print, automatisering og digital dokumenthåndtering. Vi tilbyr elektronisk signering og digitalisering av både fysiske papirarkiver og ustrukturerte digitale filområder, noe som gir trygghet for viktig informasjon, sikkerhet og enklere deling, sier Hassan Nouri i Canon Business Center Romerike. 

- I en tid der AI og språkmodeller har potensial til å revolusjonere forretningsdrift, står mange selskaper overfor en betydelig hindring: ustrukturert data. Denne dataen, ofte i form av e-poster, dokumenter og kundesamtaler, er en ubenyttet ressurs. Her kommer Canons løsninger inn i bildet. Vi spesialiserer oss på å strukturere og organisere ustrukturert data, og dermed åpne dørene for at selskaper virkelig kan dra nytte av AI. La oss hjelpe dere med å bryte ned barrierene som hindrer utnyttelsen av AI, og frigjøre det fulle potensialet av AI-språkmodeller for å drive innovasjon og vekst i organisasjonen, sier Nouri. 

- Vårt mål er at alle kunder/partnere i nettverket skal ha de beste betingelsene på alle tjenester vi kan levere så ikke nøl med å ta kontakt for en prat, avslutter Nouri. 

Monica Johansen i Quality Hotell Olavsgård og Jørgen Heen Enger i LSK
Monica Johansen i Quality Hotell Olavsgård og Jørgen Heen Enger i LSK er strålende fornøyde over at det gode samarbeidet fortsetter!

To bronsepartnere har signert: Quality Olavsgaard Hotell og Janick Løwe, Business & Performance Coach.

Olavsgaard Hotell er et familieeid hotell, men er en del av Quality Hotel i Strawberry. Dørene ble åpnet for de første gjestene i juni 1985, og feirer i år 40 år med gjestfrihet! 

- Vi kan med rette si at vi har lang erfaring med å arrangere både kurs og selskaper. Vi har lagt vår sjel i å skape et hotell med atmosfære, og våre engasjerte medarbeidere er et team som er oppriktig interessert i gjestens ve og vel. Olavsgaard ønsker å tilfredsstille både øyne og gane, og vårt velrenommerte kjøkken er kjent for kvalitet og gode smaksopplevelser, sier Monica Johansen, salg- og bookingansvarlig i Quality Hotel Olavsgaard.

På Olavsgaard kan du nyte et velsmakende måltid i a la carte restauranten som ikke bare er åpen for hotellets gjester, men også for de som ønsker å spise middag med venner, familie eller forretningsforbindelser. Etter pandemien åpnet hotellet en helt ny bar - Holger, som er over 2 etasjer, i tillegg også en stor uteservering. 

Holger er et ypperlig samlingspunkt for alle som ønsker en koselig kveld med gjengen. Det er mulighet for shuffle, dart, brettspill og karaoke, og det er også anledning for å leie underetasjen av Holger til private arrangementer om ønskelig. 

- Olavsgaard har vært en del av LSK Business Club i mange år, og det gleder oss å få være med videre, avslutter Johansen.

Janick Løwe i Sisac og Kari Herredsvela i LSK
Janick Løwe, Business & Performance Coach og Kari Herredsvela i LSK

Janick Løwe har bygget virksomheten på sin personlige reise gjennom idrett, salgsledelse og coaching. Han brenner for å hjelpe mennesker og organisasjoner med å skape vekst og utvikling i sine resultatene - ved å skape vekst og resultater i selve menneskene. Han har jobbet med salg, salgsutvikling og salgsledelse i over 10 år og jobber med salgs- og prestasjonsutvikling igjennom Coaching, Utviklingsprogrammer, Foredrag, Kick-offs og Events.

- Jeg ønsker å være en del av LSK Business Club fordi jeg har sterk tro på verdien av nettverk som bygges på en solid verdibasert platform, som jeg opplever igjennom LSK. Det er en fremoverlenthet og et ambisjonsnivå i LSK sitt nettverk og ledelsen som appellerer særdeles godt til meg og jeg ønsker å være en del av og bidra inn til. Jeg har hørt at det er seriøst og profesjonelt og at det fremdeles er en behagelig jordnær stemning i gruppen, sier den tidligere verdensmesteren i sportsdans. 

- En drømmekunde for meg, handler om ledelsens innstilling til å sette fokus på utvikling av mennesket bak prestasjonenen. Ledelsen opplever kanskje et uutnyttet potensiale i måten de tilnærmer seg kundene på i dag men ikke helt vet hvordan de skal ta det ut. Her hjelper jeg med å identifisere beste praksis og transformere tradisjonelle salgsteams til proaktive verdifokuserte partnere og på den måten skapes differensiering og konkurransekraft i markedet kunden operere i. Selvledelse og rett Mental Innstilling kjernen av alt jeg jobber medavslutter Loewe.

Annonse fra Obos-ligaen: