Pizza-duell og partnerskap: LSK og Mamma Pizza inngår et smakfullt samarbeid

Vi kickstartet samarbeidet med en pizza-duell hos Mamma Pizza, hvor Kevin Krygård, Markus Karlsbakk, Salieu Drammeh og Leandro Neto konkurrerte om å lage byens beste pizza. Lagene Krygård/Karlsbakk og Neto/Drammeh kjempet i en duell fylt med både konkurranseinstinkt og smakfulle resultater.

Annonse:

LSK og Mamma Pizza har signert en toårig bronseavtale som styrker båndene mellom fotball og god mat. Gjennom dette samarbeidet vil Mamma Pizza få en utvidet profilering og bidra til å skape gode opplevelser for LSKs partnere og supportere.

Se video av hvem som vant pizza-duellen nederst i saken! 

En sentral del av samarbeidet innebærer servering av pizza på VIP-området Kippes Corner under fire utvalgte kamper per sesong. Dette gir gjestene en unik smaksopplevelse kombinert med fotballkamp på Åråsen.

I tillegg vil LSK og Mamma Pizza arrangere en fast "Partnerlunsj" hver måned i Mamma Pizzas lokaler. Denne møteplassen gir samarbeidspartnere muligheten til å knytte tettere bånd, skape nye forretningsmuligheter og styrke nettverket i en uformell og hyggelig setting.

- Allerede fra første møte følte vi på kjemien med familien i Mamma Pizza og ønske om å skape opplevelser sammen. Det var under de første møtene ideen til en konseptpakke med blant annet vårt nye konsept med LSK-partnerlunsj ble skapt. Vi er veldig glade for å ha Mamma Pizza med på laget og gleder oss til å fortsette å styrke det gode samarbeidet, sier salgs- og partneransvarlig i LSK, Kari Herredsvela. 

HOST: Luca Zannini ledet pizza-duellen mellom spillerne. 
HOST: Luca Zannini ledet pizza-duellen mellom spillerne. 

- Vi er stolte av å være en del av LSK sitt B2B-nettverk. Det er et engasjerende og inkluderende fellesskap der kulturen preges av et genuint ønske om å støtte hverandre. Her møter vi mennesker som bryr seg om samarbeid og vekst. For oss i Mamma Pizza handler ikke dette partnerskapet bare om synlighet, men om å skape verdifulle relasjoner og forretningsmuligheter. Det er inspirerende å være del av en klubb der bedrifter ønsker å gjøre forretninger sammen, og hvor det er en oppriktig vilje til å bidra til hverandres suksess. Samtidig gir dette oss en unik mulighet til å bygge relasjoner med lokalsamfunnet og næringslivet i regionen, sier eier og grunnlegger av Mamma Pizza, Luca Zannini. 

Med denne avtalen styrker LSK sitt kommersielle nettverk og legger til rette for gode relasjoner både på og utenfor banen.

Ønsker du mer info om vårt B2B-nettverk? Ta kontakt med Kari Herredsvela. 

Ønsker du mer info om profilering? Ta kontakt med Jørgen Heen Enger. 

Annonse fra Obos-ligaen: