Spennende stillinger i breddeavdelingen og akademiet
Eskil Edh (19) er et ferskt eksempel på en spiller som har gått gradene fra breddefotballen, gjennom akademiet og til A-laget. Nå lyser LSK ut to spennende stillinger som handler om å utvikle unge spillere: Administrativ leder for breddeavdelingen, og administrativ leder for akademiet.
Vil du være med på å lede Lillestrøms talentutvikling? I så fall kan en av disse to stillingene være noe for deg (søknadsfrist er 10. januar 2022 på begge jobbene):
Administrativ leder LSK-akademiet:
Til å styrke det administrative arbeidet med klubbens akademisatsing søker vi nå etter en strukturert og ryddig stjerne.
ARBEIDSOPPGAVER SOM INNGÅR I ROLLEN ER:
- Overordnet administrativt ansvar for LSK-akademiet
- Økonomi- og budsjettansvar
- Sammen med akademisjef ha ansvar for implementering av klubbens strategier for toppspillerutvikling og oppfølgingen/kvalitetssikring av dette arbeidet.
- Sammen med akademiets leder være ansvarlig for rekruttering av trenere og støtteapparat hos lagene i akademiet.
- Iverksette og følge opp klubbens rekruttering av spillere i henhold til klubbens regler for spillerlogistikk.
- Informasjon og dialog med foreldre/ressurspersoner.
- Ansvarlig for vedlikehold og oppfølging av klubbens sportslige planer.
- Kommunikasjon ut i relevante kanaler.
- Organisere og planlegge akademiets planer, bestillinger, reiser, påmeldinger og annen logistikk.
- Koordinering og rapportering mot klubbens øvrige avdelinger i forhold til markedsaktiviteter og andre ordninger.
- Være akademiets kontakt mot relevante klubber som det er nærliggende å samarbeide med.
- Være akademiets kontakt mot forbund, krets, Olympiatoppen, Wang og andre instanser.
- Stillingen rapporterer til akademisjef.
Personlige egenskaper
- Du er strukturert, selvstendig og målbevisst
- Du har gode lederegenskaper med organisatoriske evner
- Du er løsningsorientert med fokus på å få jobben gjort
- Du er glad i mennesker og fleksibel
- Du har svært gode samarbeidsevner og høy arbeidskapasitet
- Du har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
Ønskede kvalifikasjoner
- Bachelor Sport Management, høyskole/universitetsutdanning er påkrevd, men også ønskelig med relevant erfaring fra administrativt arbeid
- God erfaring med IT-verktøy
- God kjennskap til sosiale medier
- Behersker engelsk skriftlig og muntlig
Her kan du lese mer om stillingen!
Ta kontakt med våre rådgivere fra The Assessment Company AS hvis du har spørsmål til stillingen. Client Partner: Anstein Krekke, [email protected] mob: 41915748
Administrativ leder LSK Bredde:
ARBEIDSOPPGAVER SOM INNGÅR I ROLLEN ER:
- Overordnet administrativt ansvar for daglig drift av LSK Bredde
- Økonomi- og budsjettansvar for LSK Bredde
- Ansvar for forvaltning av LSK Bredde sine menneskelige og materielle ressurser. Han/hun skal lede LSK Bredde i samsvar med lovbestemmelser, forskrifter, vedtekter og beslutninger truffet i årsmøte, styret eller daglig leder i klubben.
- Videreutvikling av LSK Bredde for å øke antall medlemmer, aktivitet og inntekter
- Ansvarlig for medlemsregister, hjemmesider med mer.
- Kontaktperson for lagledere i LSK Bredde og ansvarlig for informasjon og dialog med foreldre/ressurspersoner.
- Arrangementsansvarlig turneringer og andre arrangement i LSK Bredde, herunder planlegging og til dels gjennomføring av disse
- Påmelding av lag til serie, KM og cuper
- Kvalitetsklubbansvarlig, FIKS-ansvarlig, ansvarlig politiattester for LSK-bredde
- Ansvarlig for rekruttering av trenere og støtteapparat hos lagene i LSK bredde.
- Ansvarlig for vedlikehold og oppfølging av klubbens sportslige planer for LSK Bredde.
- Organisere og planlegge LSK Breddes planer, bestillinger, reiser, påmeldinger og annen logistikk.
- Koordinering og rapportering mot klubbens øvrige avdelinger i forhold til markedsaktiviteter og andre ordninger.
- Være LSK Breddes kontakt mot relevante klubber som det er nærliggende å samarbeide med.
- Kommunikasjon med samarbeidspartnere, krets, idrettsrådet, kommune og andre interessenter.
- Stillingen rapporterer til daglig leder
Personlige egenskaper
- Du er strukturert, selvstendig og målbevisst
- Du er en «kremmertype»
- Du har gode lederegenskaper med organisatoriske evner
- Du er løsningsorientert med fokus på å få jobben gjort
- Du er glad i mennesker og fleksibel, løsningsorientert og relasjonsskaper
- Du har svært gode samarbeidsevner og høy arbeidskapasitet
- Du har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
Ønskede kvalifikasjoner
- Bachelor Sport Management, høyere utdanning er ønskelig eller erfaring fra relevant administrativt arbeid
- God erfaring med IT-verktøy
- Erfaring fra klubbdrift er en fordel
- God kjennskap til sosiale medier
- Behersker engelsk skriftlig og muntlig
Her kan du lese mer om stillingen!
Ta kontakt med våre rådgivere fra The Assessment Company AS hvis du har spørsmål til stillingen. Client Partner: Anstein Krekke, [email protected] mob: 41915748